سانسل
آموزش فروش در علی بابا - روش های کسب سود در علی بابا

آموزش فروش در علی بابا - روش های کسب سود در علی بابا

آموزش فروش در علی بابا موثر ترین روش های کسب درآمد از این سایت را آموزش می دهد. امروزه، ترفند های فروش سنتی نمی تواند گزینه خوبی برای متحول نمودن و افزایش رونق کسب و کار باشد. اما، در نظر داشته باشید که می بایست پیش از اجرای ترفند های جدید آموزشات آن ها را کسب نمایید. جالب است بدانید که در سایت های معتبر اینترنتی، می توانید کالا و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به فروش برسانید و مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنید و شاهد افزایش در آمد خود و گسترش کسب و کار بشوید و لذت ببرید.

یکی از برترین سایت های خرید و فروش کالا و خدمات، علی بابا می باشد. علی بابا دارای سابقه طلایی و طرفداران زیادی می باشد و این امر سبب شده است بسیاری از افراد کسب و کار خود را در سایت علی بابا تبلیغ کنند. جالب است بدانید که سایت علی بابا، دارای امکانات بسیار زیادی است که سبب شده کار فروشندگان و خریداران آسوده تر شود. اما لازم به ذکر است که پیش از استفاده از این سایت معتبر و مرغوب،  حتما در جلسات آموزش فروش در علی بابا شرکت کنید تا بتوانید نکات کلیدی و ضروری را بیاموزید. 

سایت علی بابا در بیش از 240 کشور 50 کیلیون کاربر دارد و یک تجارت آنلاین B2b دارد. این سایت در سال 1999 راه اندازی شد و از سال 2016 به عنوان بزرگترین  سایت خرده فروشی معرفی شد. در حال حاضر جزء 10 شرکت بزرگ و با ارزش جهان است. در ادامه با ما همراه باشید تا با آموزش فروش در علی بابا آشنا شوید.

چه متدهایی برای پرداخت در سایت علی بابا استفاده می شود؟

آموزش فروش در علی بابا به متدهای پرداخت در این سایت می پردازد. این متدها بسیار مهم است زیرا روشی است که از طریق آن می توانید درآمد خود را نقد کنید. به این متدها توجه کنید:

  • کردیت کارت
  • دبیت کارت
  • Wire Transfer
  • پی پال
  • وسترن یونیون
  • Boleto
  • Pay Later


همکاری در فروش علی بابا


مزایای شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا چیست؟

برای استفاده از سایت  فروش کالا های علی بابا می بایست نکاتی را بیاموزید تا بتوانید از این سایت به خوبی استفاده نمایید و میزان فروش و خدمات خود را افزایش دهید. علاوه بر آن، شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا سبب می شود تا شما با ترفند های جدید و نوین برای فروش کالا و خدمات خود آشنا شوید و بتوانید مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنید.

شرکت در جلسات آموزش فروش علی بابا، موجب می شود تا شما بتوانید تبلیغ خود را به خوبی در این سایت قرار دهید. بسیاری از افراد معتقد هستند که استفاده از سایت علی بابا، نیازی به آموزش ندارد و آن ها به تنهایی قادر هستند از این سایت استفاده نمایند؛ اما این عقیده به طور کل اشتباه است چرا که سایت علی بابا دارای نکات حساس و با ظرافتی است که می بایست پیش از استفاده از آن، در کلاس های آموزشی علی بابا ثبت نام کنید تا بتوانید اطلاعات لازم را برای استفاده از این سایت کسب نمایید.



هزینه های موجود در سایت علی بابا برای فروش چقدر است؟

فروشندگان در علی بابا 50 محصول را می توانند به صورت رایگان بفروشند و هیچ هزینه ای برای کمیسیون فروش و کارمزد تراکنش نپردازند. در دوره های آموزش فروش در علی بابا به معرفی این محصولات می پردازیم. اما دو پلن به عنوان فروشنده طلایی برای عضویت در سایت وجود دارد:
  • پلن Basic که سالانه 2289 دلار هزینه دارد.
  • پلن Premium که سالانه 4089 دلار هزینه دارد.


مراحل فروش در علی بابا

مهم ترین نکات آموزش فروش در علی بابا

شرکت در جلسات آموزش فروش در علی بابا می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. اما در زمان حضور در کلاس های آموزشی علی بابا می بایست نکاتی را رعایت نمایید تا بتوانید از آموزشات بهره خوبی ببرید. علاوه بر آن، رعایت این نکات سبب می شود تا شما بتوانید در آینده، از آموزشات جلسه استفاده نمایید و شاهد بهبود یافتن کسب و کار خود شوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در جلسات آموزش فروش در علی بابا به آن توجه ویژه ای نمایید، همراه داشتن ابزار یادداشت می باشد. همانطور که می دانید، بهترین راه برای فرا گرفتن آموزه ها نکته برداری و یادداشت آن ها می باشد. به همین دلیل همراه داشتن ابزار های یادداشت و نوشتن نکات آموخته در جلسه، سبب می شود تا شما بتوانید نکات را به خوبی در ذهن خود بسپارید و در زمان فراموش کردن آن ها، از یادداشت های خود استفاده نمایید.

یکی دیگر از نکات کلاس های آموزش فروش در علی بابا، داشتن تلفن همراه هوشمند یا لپ تاپ می باشد چرا که برای وارد شدن به این سایت، می بایست از رایانه یا تلفن همراه هوشمند استفاده شود و اگر فاقد این دو وسیله بودید، می توانید از کافی نت ها برای ثبت کسب و کار خود در علی بابا کمک بخواهید.


آموزش فروش در علی بابا برای کسب سود بیشتر

به دلیل رقابت با فروشندگان زیرزمینی که در چین مشغول فعالیت هستند، تضمینی وجود ندارد که با فروش در علی بابا سود بالایی داشته باشید زیرا ناچار هستید محصولات خود را با قیمتی پایین تر از آن ها بفروشید علاوه بر اینکه اگر فروش انبوه داشته باشید باید هزینه عضویت در علی بابا را هم بپردازید اما در ابتدا درآمد مورد قبولی می توانید داشته باشید. آموزش فروش در علی بابا در ادامه به روش هایی اشاره دارد که با استفاده از آن ها می توانید سود بیشتری کسب کنید:

  • شروع فعالیت با عضویت رایگان: آموزش فروش در علی بابا به بررسی ویژگی های سایت، عملکرد سیستم و میزان تقاضا قبل از پرداخت حق عضویت سالانه تاکید دارد.
  • همکاری با فروشندگان چینی: شراکت و همکاری با تولید کنندگان چینی به افزایش میزان سود و سفارشات کمک می کند.
  • تحقیق در بازار: باید بدانید تامین کنندگان محصولات مشابه چگونه بازاریابی و قیمت گذاری می کنند و سپس نیاز خریداران را بررسی کنید. در دوره آموزش فروش در علی بابا بطور کامل به این مباحث اشاره می شود.


فروش و کسب سود بیشتر در علی بابا


محصولات مناسب برای فروش در علی بابا چیست؟

برای شروع کار در سایت علی بابا باید بدانید با توجه به محصولات متنوعی که میتوان فروخت، کدام محصولات فروش بیشتری دارند. آموزش فروش در علی بابا 3گام ساده برای تصمیم گیری در این مورد ارائه می کند:

  1. تحقیق کنید: درمورد محصولات محبوب در علی بابا تحقیق کنید و بررسی کنید که آیا میتوانید همان محصول و یا حتی بهتر از آن را با همان قیمت و یا قیمتی کمتر ارائه کنید یا نه.
  2. بررسی تقاضا مشتریان: درخواست های کاربران را در دسته بندی های مختلف سایت علی بابا بررسی کنید.
  3. ثبت آدرس ایمیل: نکته مهم در آموزش فروش در علی بابا، ثبت ایمیل در سیستم alibaba alert است با این کار به صورت رایگان در این سرویس اشتراک دارید و می توانید آخرین درخواست های خریداران را در ایمیل خود دریافت کنید.

ثبت ایمیل در سیستم علی بابا

مراحل اولیه فروش در علی بابا چیست؟


ثبت حساب کاربری

 ساخت اکانت کاربری اولین مرحله برای فروش در علی بابا است. برای ساخت اکانت به یک ایمیل معتبر، نام، موقعیت مکانی و شماره تلفن شرکت نیاز دارید. نوع حساب برای شما می تواند حساب فروشنده، حساب خریدار و یا ترکیبی از هر دو باشد، انتخاب این گزینه وابسته به نیاز شما است.

ساخت حساب برای شرکت

 پروفایل شرکت همان صفحه شرکت حساب می شود که باید پس از اینکه از طریق ایمیل حساب کاربری خود را تایید کردید، آن را تنظیم کنید. خریداران بالقوه اطلاعات این صفحه را مشاهده می کنند بنابراین این صفحه باید به صورت کامل دارای اطلاعات زیر باشد:
  • معرفی کسب و کار
  • موقعیت مکانی شرکت
  • محصولاتی که برای فروش در علی بابا دارید
  • اندازه شرکت
  • اگر تمایل به فروش محصولات و خدمات دارید باید بازار هدف را مشخص کنید.
برای تنظیم اطلاعات پروفایل خود زمان زیادی بگذارید زیرا یک پروفایل قوی می تواند اعتماد به نفس شرکا را افزایش دهد، در نتیجه امنیت شغلی خوبی خواهید داشت. همچنین برای افزایش اعتماد خریداران می توانید در قسمت پروفایل خود گواهی ها و تاییدیه های دریافتی رااضافه کنید. تاییدیه استاندارد اتحادیه اروپا، محصولات شما را از رقیبانتان متمایز می کند.

ساخت اکانت برای فروش در علی بابا

تهیه لیست محصولات

برای فروش در علی بابا باید لیستی از محصولات خود تهیه کنید. این لیست بهتر است دارای توضیحات دقیق و کامل و عکس از محصولات باشد تا جلب توجه بیشتری برای خریداران بالقوه داشته باشد. اگر لیست محصولات شما برای فروش در علی بابا تعداد کمی باشد، بنظر ناقص می آید اما اگر تعداد محصولات شما بیشتر باشد علاوه بر اینکه صفحه کامل تری دارید، شانس بیشتری هم برای دیده شدن در بین جستجوها دارید.

مانور بر روی کیفیت برای فروش در علی بابا

برای ایجاد تعامل و پاسخ دهی به مشتریان می توانید پلتفرم چت وب سایت علی بابا TradeManager را نصب کنید و از این طریق برای فروش در علی بابا بر روی کیفیت برند خود مانور دهید.

ارتقا عضویت به سطح عضویت طلایی

برای استفاده از تمام امکانات پلتفرم علی بابا مثل پایگاه مشتری( customer base ) و عملکرد سایت ( site functionality ) نیاز به عضویت طلایی دارید. عضویت طلایی برای فروش در علی بابا به سه سطح زیر تقسیم بندی می شود:
  • پایه ( Basic )
  • استاندارد ( Standard )
  • ویژه ( Premium )
دسترسی هر سطح به ویترین محصولات تا 100برابر می تواند بازدید محصول را افزایش دهد. افرادی که عضویت طلایی دارند می توانند خدمات مشتریان خود را شخصی سازی کنند.

سطح عضویت برای فروش در علی بابا

بهره بری از منابع و امکانات موجود در علی بابا

صاحبان مشاغل برای فروش در علی بابا می توانند از مجوعه های آموزشی و تمرینی علی بابا استفاده کنند. کاربرانی که از مرکز یادگیری علی بابا استفاده می کنند، در واقع بع افزایش سود خود کمک خواهند کرد. فروش در علی بابا برای استفاده از فرصت های فروش بین المللی و صادرات کالا کمک می کند.

آموزش تصویری فروش در علی بابا

در این قسمت از آموزش فروش در علی بابا به مراحل فروش کالا در علی بابا می پردازیم:
در مرحله اول برای فروش در علی بابا پس از ورود به سایت علی بابا برای ایجاد اکانت باید گزینه Join now را انتخاب کنید.

ساخت اکانت برای فروش در علی بابا

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم مربوطه بر روی گزینه Creat My Account کلیک کنید.

تکمیل فرم ثبت نام برای فروش در علی بابا

در این مرحله برای فروش در علی بابا باید مشخصات و عکس های محصول را برای جذب مخاطب به اشتراک بگذارید.

مشخصات محصولات برای فروش در علی بابا

سپس محصول خود را به یکی از گروه های مربوط برای فروش در علی بابا متصل کنید. انتخاب گروه بندی، خرید را برای مشتریان آسان تر می کند.

انتخاب گروه محصولات برای فروش در علی بابا

حالا باید توضیحاتی برای محصولاتی که قصد فروش در علی بابا دارید بنویسید. توضیحاتی که با وجود کوتاه بودن بتواند محصول را به خوبی معرفی کند.

توضیحات محصولات برای فروش در علی بابا

پس از تکمیل فرم های معرفی محصول، باید زمانی که طول می کشد تا محصول به دست مشتری برسد را مشخص کنید و گزینه Submit را انتخاب کنید.

تایید نهایی فرم ثبت نام برای فروش در علی بابا

چه کسانی می توانند از سایت علی بابا استفاده کنند؟

کسانی که برای خرید و فروش درعلی بابا از این سایت استفاده می کنند، به 4 گروه تقسیم می شوند:

مصرف کننده ها

علی بابا همانند آمازون یک فروشگاه خرده فروشی است. تحویل سریع کالا یکی دیگر از شباهت های این سایت با آمازون است. برای فروش در علی بابا دسته بندی محصولات متنوعی مثل محصولات زیبایی، آشپزخانه، اسباب بازی، ابزار آلات و غیره وجود دارد.

تولید کنندگی Private Label

به محصولی که توسط تولید کننده ای تولید می شود و با عنوان برند یا لیبل دیگری به فروش میرسد، محصول Private Label گفته می شود. معروف ترین محصولات Private Label، برند Market Pantry در  تارگت و Great Value در والمارت هستند. این سایت بهترین راه ارتباطی برای این فروشنده ها و تولید کننده ها است.

Dropshipping

کارآفرین هایی که برای تولید محصولات پرایوت لیبل یا خرید عمده محصولات سرمایه کافی ندارند، روش Dropshipping محصولات کم هزینه است.
یک dropshipper محصولات تولیدکنندگان را تحت برند آن ها تبلیغ میکند و پس از فروش محصول، فروشنده محصول را از طریق تولید کننده  سفارش می دهد و تولید کننده هم محصول را برای مصرف کننده ارسال میکند. برای فروش در علی بابا، اکثر دراپ شیپرها از Aliexpress استفاده می کنند.

فروش عمده (Wholesaling)

به خرید محصولات با تعداد بالا و فروش به مصرف کننده عمده فروشی می گویند. عمده فروش بر خلاف تولید پرایوت لیبل محصولات را تحت برند خود به فروش نمیرساند بلکه تحت برند تولید کننده است. این محصولات در سایت علی بابا و Aliexpressتهیه می شوند.

ریسک ها و خطرهای خرید و فروش در علی بابا

برای خرید و فروش در علی بابا با وجود پروتکل های امنیتی برای جلوگیری از کلاهبرداری، همچنان مواردی از این قبیل دیده می شود. یکی از دلایلی که باید تحقیقات کامل درمورد تولید کننده ها صورت بگیرد، همین مورد است.
میزان اعتماد تولید کننده براساس میزان کاری که با خریداران آمریکایی دارد، افزایش می یابد. از طریق دیتابیس می توان تولید کننده های تجاری که تولید کننده با آن ها کار کرده است را مشاهده کرد.

ریسک ها و خطرهای خرید و فروش در علی بابا

بهترین نکته مثبت برای فروش در علی بابا چیست؟

یکی از موارد متمایز کننده فروش در علی بابا نسبت به آمازون که نقطه مثبت این سایت است این است که به فروشنده های بالقوه اعلام کرده است که خود صاحب اطلاعات مشتری های فروشنده ها نخواهد بود اما آمازون سدی بین مشتری و فروشنده ایجاد کرده است. این طرح می تواند نتایجی خوبی داشته باشد. بر اساس پیام جف بزوس در ابتدای سال 2019 به سهامداران می دانیم که  فروشنده های ثردپارتی موفقیت عجیبی در فروش کسب کرده اند و اگر آن ها رمز موفقیت تجارت الکترونیک باشند، ارائه انگیره های بیشتر می تواند عامل موفقیت و سلطه Alibaba در ایالات متحده باشد.

سخن پایانی

امروزه، بلد بودن ترفند های نوین برای ایجاد رونق در کسب و کار می تواند گزینه بسیار مفیدی برای افزایش درآمد شما باشد. برای آن که بتوانید در این سایت موفقیت های بسیار زیادی کسب نمایید، می بایست در جلسات آموزش فروش در علی بابا شرکت نمایید و با رعایت نکات، در کسب و کار خود تحول ایجاد نمایید و شاهد موفقیت های بسیار زیادی باشید.




ارسال نظر

نام شما:

نظر شما:
نکته: HTML ترجمه نمی شود!

آموزش مهارت های فروش و بازاریابی در سانسل
  • شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
  • تلفن: 09131098875
  • ایمیل: info@sansell.ir