سانسل
آموزش خرید و فروش در آمازون

آموزش خرید و فروش در آمازون

فروش در آمازون پر سود ترین کسب و کار آنلاین در جهان است.آمار خیره کننده بازدید در سایت آمازون 150میلیون در ماه است همچنین این سایت با 300 میلیون کاربر در جهان بزگترین خرده فروش آنلاین به حساب می آید. کمپانی آمازون ابتدا با شروع کتاب در سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت زمان علاوه بر فروش محصولات مختلف در زمینه تجارت الکترونیک، پردازش ابری، توزیع محصولات دیجیتال و هوش مصنوعی به صورت بین المللی فعالیت کرد. 

امروزه، یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین سایت ها برای فروش کالا و خدمات، سایت آمازون می باشد. سایت آمازون، سایتی جهانی است که همه افراد می توانند  کالا و خدمات مورد نیاز خود در هر نقطه ای از جهان تامین نمایند. اما فراموش نکنید که برای استفاده از این سایت، می بایست در جلسات آموزش فروش در آمازون شرکت نمایید و اطلاعات کلیدی و لازم را از اساتید دریافت نمایید تا بتوانید کالا و خدمات خود را در سایت آمازون، به بهترین شکل ممکن به فروش برسانید. در ادامه با ما همراه باشید تا با فروش در آمازون آشنا شوید.


سایت آمازون چیست؟

آمازون یکی از چهار شرکت فن آوری بزرگ در کنار Google، Apple و Facebook می باشد که به عنوان ابرغول در حوزه فن آوری شناخته می شود. ایده تجارت فروشگاه الکترونیکی در ذهن جف بیزوس زمانی که به دنبال سرمایه گذاری برای شرکت Shaw  بود، شکل گرفت. او پس تحقیقات متعدد به این نتیجه رسید که بهترین انتخاب جهت فروش آنلاین، کتاب است اما بعد از مدتی حوزه فروش در آمازون گسترده شد. امروزه آمار کارمندان آمازون علاوه بر کسانی که به صورت پاره وقت فعالیت می کنند، بیش از 240 هزار نفر است. یعنی چهار برابر تعداد کارمندان گوگل. طبق آمار گرفته شده در سال 2016 آمار بازدید آمازون، بیش از 183 میلیون در ماه است.

 
کارت هدیه فروش در آمازون

 

علت انتخاب نام آمازون برای این شرکت چیست؟

جف بیزوس برای شرکت خود نام "کادابرا" به معنی ثبت را انتخاب نمود. اما روزی در تماس تلفنی با وکیل آمازون، اسم شرکت را "کاداورا" به معنی جسد شنید و به دلیل شباهت این دو کلمه تصمیم به تغییر نام شرکت گرفت. سپس به دو دلیل نام آمازون را درنظر گرفت:
  • بیزوس قصد داشت بزرگی و گستردگی شرکت خود را به رود آمازون در آمریکای جنوبی تشبیه کند.
  • در ابتدا در این سایت فهرست کتاب ها بر اساس حروف الفبا تنظیم شده بود و نام آمازون با حرف A شروع میشد و در آن حرف Z هم وجود داشت و  میتوانست به کمک یه بازی گرافیکی ترتیب کتاب ها از حروف A تا Z را در یک لوگو نشان دهد.

آموزش خرید و فروش در آمازون

در حال حاضر یکی از بزرگترین وبسایت های فروشگاهی جهانی در کل دنیا، آمازون است؛ به همین دلیل شما با فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون، می توانید در کمترین زمان ممکن کالا و محصولات خود را به صورت بین المللی به فروش برسانید و کالا مورد نیاز خود را به صورت بین المللی خریداری نمایید. لازم به ذکر است، امروزه کمتر کسی است که در کل دنیا از وبسایت آمازون استفاده ننماید و آن را نشناسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با آموزش و ترفند های خرید و فروش در آمازون بیشتر آشنا شوید.

آموزش خرید و فروش در آمازون

مزایای عالی خرید و فروش در آمازون

یکی از مهم ترین مزایای فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون و انجام معامله در این وبسایت، افزایش در آمد چندین برابری است. اگر شما بتوانید کالا و محصولات خود را به صورت بین المللی در وبسایت آمازون به فروش برسانید، در آمد دلاری نصیب شما می گردد و می توانید در کمترین زمان ممکن ثروتمند بشوید. البته لازم به ذکر است که اگر بدون آموزه های قبلی که توسط متخصصان در جلسات آموزشی خرید و فروش در آمازون ارائه می شوند عمل کنید، ممکن است شکست بخورید.

یکی دیگر از مزایای فرا گرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون، افزایش تعداد مشتریان و شهرت کسب و کار است؛ زمانی که شما بتوانید به وسیله وبسایت فروشگاهی جهانی آمازون محصولات و کالا های خود را به فروش برسانید، سبب می شود تا مشتریان تمایل بیشتری برای خرید از فروشگاه شما پیدا کنند و مجذوب کسب و کار شما گردند. علاوه بر آن، پرستیژ کاری فروشگاه شما نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن، می توانید تمامی کالا های مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از این وبسایت بدون هیچ مشکلی سفارش دهید.

نحوه خرید و فروش در آمازون

نحوه فراگرفتن آموزش خرید و فروش در آمازون

امروزه وبسایت های بسیار زیادی هستند که در زمینه آموزش خرید و فروش در آمازون فعالیت می کنند. شما می توانید با مراجعه به یک وبسایت معتبر و مرغوب، با پرداخت هزینه ای مناسب در جلسات آموزشی آمازون شرکت کنید و تمامی نکات را فرا بگیرید. پیشنهاد می شود اگر در طول روز فرصت شرکت در کلاس های آموزشی خرید و فروش در آمازون را ندارید، ویدئو را ذخیره کنید و آن را در اوقات فراغت خود مشاهده کنید.

برای یادگیری بهتر نکات خرید و فروش در آمازون، پیشنهاد می شود یک دفتر و خودکار به همراه داشته باشید و تمامی نکات ریز و درشت را یادداشت کنید. وبسایت آمازون یک فروشگاه اینترنتی جهانی است که میلیون ها نفر در آن در حال فعالیت هستند. به همین دلیل پیشنهاد می شود در جلسات آموزش خرید و فروش در آمازون شرکت کنید و با ثبت آگهی خود در این وبسایت، در کسب و کار و فروشگاه خود تحولی عظیم ایجاد کنید و لذت ببرید.

روش های آموزش خرید و فروش در آمازون
 

اولین فروش در آمازون مربوط به کدام کتاب بود؟

اولین فروش در آمازون در تاریخ 5 جولای 1995 مربوط به کتاب Fluid Concepts and Creative Analogies ، نوشته داگلاس هوفشتاتر (Douglas Hofstadter) بود که درباره مکانیسم‌ها و دستگاه هاى تشکیل دهنده ادراک (فهم) در الگوهاى رایانه اى و در خصوص هوش مصنوعى و ادارک مى باشد.
 
فروش محصولات در آمازون
 

روند گسترش فعالیت و محصولات آمازون

گسترش کار آمازون از سال 2013 شروع شد و محصولات بیشتری را برای فروش در آمازون معرفی کردند. وى.اچ.اس (VHS) ، دى.وى. دى (DVD) ، سى.دى ( CD) ،  بسته هاى نرم افزارى، لوازم الکترونیک، بازی های ویدیوئى، پوشاک، وسایل منزل، مواد غذایى، اسباب بازی ، طلا و جواهرات و.. را اضافه کرد.

خط تولید محصولاتی مثل لوازم جانبی الکترونیکی، و لوازم خانگى و دفترى تحت عنوان نام تجارى AmazonBasics در سال 2009 میلادی راه اندازی شد. نسخه های زبان هلندی، لهستانی و ترکی از سایت آمازون در سال 2016 میلادی راه اندازی شد. سپس این شرکت در ٢٠١٨میلادى ، فروشگاهاى زنجره اى مواد غذایى آمازون گو (Amazon Go) را در ایلات متحد امریکا راه اندازى کرد.
 
چه محصولاتی در آمازون به فروش میرسد؟
 

دلیل فروش محصولات توسط شرکت ها در آمازون چیست؟

فروش در آمازون امکان تغییر سبک زندگی و پیدا کردن استقلال مالی را برای افراد و شرکت ها فراهم می کند که این دو مورد مهم ترین دلیل انتخاب آمازون برای فروش محصولات شده است.
 
 

آموزش روش شروع فروش در آمازون

آموزش فروش در آمازون قبل از شروع هرکاری به این نکته تاکید می کند که برای فعالیت و فروش در آمازون حتما باید در لیست کشور های موجود آمازون باشید. در ادامه به نکات مهم برای فروشنده شدن در آمازون توجه کنید:

 

  • انتخاب محصول مورد نظر
پس از انتخاب اکانت بین دو اکانت حرفه ای و فردی، باید از میان 20 دسته بندی محصولات، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای فروش محصولات به هر تعدادی که می خواهید با پرداخت حق عضویت 39/99 دلار، اکانت حرفه ای را انتخاب کنید اما در صورتی که برای فروش در آمازون اکانت فردی را انتخاب کردید نیاز به حق عضویت ماهانه نیست اما بعد از فروش هر محصول باید 99 سنت بپردازید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در هر دو اکانت پس از فروش محصولات باید هزینه بپردازید.

 

  • اضافه کردن محصولات به آمازون
محصولات را یکی یکی به لیست اضافه کنید و اگر اکانت فروشندگی حرفه ای همه محصولات را باهم آپلود کنید. در صورت بهینه کردن لیستینگ و یا استفاده از یک برنامه رونمایی یا لانچ میتوانید بازدید محصولات را افزایش دهید. در صورتیکه تمایل دارید پس از فروش، بسته بندی و ارسال سفارشات بر عهده شرکت آمازون باشد از روش FBA استفاده کنید.
 
فروش در آمازون
 

مزایای فروش در آمازون چیست؟

مهم ترین مزایای فروش در آمازون به شرح زیر است:
  • فروش 306 محصول در ثانیه
  • 14 میلیون دلار فروش محصول در آمازون
  • اشتغال زایی برای 541 هزار کارمند در آمازون
  • بروز رسانی روزانه حدود 485 هزار محصول
  • 140 بیلیون دلار ارزش کنونی آمازون
  • آمازون دارای کامل ترین دسته بندی محصولات است.
 

روش های فروش در آمازون چگونه است؟

اگر قصد فروش در آمازون را دارید پس از ساخت اکانت فروشندگی یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

 

  • روش FBM
برای افراد مبتدی استفاده از روش Fulfilled By Merchant پیشنهاد می شود. پس از ساخت اکانت به این روش محصول را برای فروش ارائه می کنید و پس از خرید تمام مراحل ارسال به عهده فروشنده است.

 

  • روش FBA
همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم استفاده از روش FBA یا همان Fulfilled By Amazon بسته بندی و ارسال محصولات را به عهده آمازون می گذارد. در صورت استفاده از این روش محصولات خود را باید به انبار آمازون بفرستید. بعد از 20 روز از تحویل محصول به مشتری، آمازون با کم کردن درصد خود حساب شما را تسویه می کند.
 

مزایای فروش FBA در آمازون چیست؟

در روش FBA محصول به صورت Prime ارائه می شود. در سرویس Amazon prime سالانه مبلغی (حدود 99 دلار) از مشتریان گرفته می شود. آمازون در قبال این مبلغ، به مدت 48ساعت محصولات را بدون هزینه برای آن ها ارسال می کند. یکی از مزیت های خرید اینترنتی برای مشتریان، ارسال سریع محصول است. از مزیت های این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه و وقت شما، افزایش 10برابری مشتریان است.
 
  • روش Vendor
مرحله تکمیلی روش FBA روش وندور نام دارد. در این  روش بعد از اجرای FBA باید موجودی انبار را به مقدار زیاد افزایش دهید تا بتوانید یک صفحه و برند اختصاصی برای خود در آمازون داشته باشید.
 
 
 
روش فروش FBA در آمازون
 

روش فروش در آمازون از ایران چگونه است؟

برای فروش در آمازون از ایران به دو روش زیر می توان عمل کرد:
 

روش اول

در یکی از کشورهایی که در آنجا امکان فروش در آمازون وجود دارد، یک حساب بین المللی افتتاح کنید. سپس برای ثبت نام و فروش با استفاده از شرکت هایی که در ایران فعالیت این سرویس را انجام می دهند، حساب بانکی با یک کردیت کارت تهیه کنید. برای افتتاح حساب بین المللی، در گوگل موارد را بررسی کنید.
به یاد داشته باشید که برای فروش در آمازون از ایران و افتتاح حساب این دو سوال مهم را از شرکت هایی که این کار را برعهده می گیرند بپرسید:
  • آیا حساب بانکی قابلیت برداشت، واریز و کار با آمازون را دارد یا خیر؟
  • آیا این حساب بانکی قابلیت اتصال به درگاه پیونیر یا هایپر والت را دارد یا خیر؟
در صورتی که شرکت این اطلاعات را نداشت، اسم حساب بانکی را در قسمت help آمازون سوال کنید. در هنگام پرسش از آمازون اگر نام کشور محل اقامت شما را پرسیدند، به دلیل اینکه در لیست کشورهای مورد تایید آمازون نیست، باید اسم کشوری که حساب بانکی آن را دارید بگویید. اما امیدواریم برای فروش در آمازون از ایران، نام ایران در لیست مورد تایید قرار بگیرد و با سایت آمازون فارسی فعالیت فروش را شروع کنیم.
 

روش دوم

روش پیشنهادی دیگر، استفاده از حساب بانکی و کردیت کار، دوستان و آشنایان در کشور های دیگر است.
 
روش فروش در آمازون از ایران
 

مزایای فرا گرفتن آموزش فروش در آمازون

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، فروش در سایت ها و شبکه های مجازی می تواند برای کسب و کار ها بسیار مفید باشد. اما، پیش از استفاده از سایت های برتر برای فروش کالا و خدمات، می بایست نحوه استفاده از آن ها را فرا گرفت. اما فراموش نکنید که استفاده از سایت های برتر همانند آمازون، می تواند تاثیرات بسیار زیاد تری برای کسب و کار شما داشته باشد.
 
یکی از مهم ترین مزایای فرا گرفتن آموزش فروش در آمازون، مشتری مداری است. بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که مشتری مداری در سایت های مجازی از جمله آمازون، با فروش حضوری تفاوتی ندارد. ولی این عقیده به طور کل اشتباه است چرا که متخصصان آموزش فروش در آمازون به شما می آموزند که بتوانید به صورت مجازی کالا و خدمات خود را با به روز ترین روش های مشتری مداری به فروش برسانید و لذت ببرید. اما فراموش نکنید که مشتری مداری مجازی می تواند مشتریان شما را افزایش دهد و در نتیجه شما بتوانید فروش کالا و خدمات بیشتری داشته باشید و شاهد افزایش شدید در آمد خود شوید.
 
یکی دیگر از مزایای مهم آموختن آموزش های فروش در آمازون، جذب مشتری های بین المللی می باشد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، سایت آمازون سایتی بین المللی و جهانی است که تمامی افراد جهان می توانند از آن استفاده نمایند. علاوه بر آن، بازدید آگهی های تبلیغاتی در سایت آمازون بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل بیش از 60 درصد از مشتریان شما ممکن است، افراد خارجی باشند. دارا بودن مشتریان خارجی، می تواند بهترین و بزرگترین حسن برای کسب و کار شما باشد چرا که می توانید کالا خود را با قیمت بالا تری به آن ها بفروشید.
 
از دیگر مزایای فراگرفتن آموزش فروش در آمازون، شروع تجارتی کوچک است. همانطور که می دانید، تمامی کسب و کار ها نوعی تجارت محسوب می شوند. اما تفاوت آن ها با تجارت های بزرگ، آغاز ننمودن فروش های بین المللی می باشد. استفاده از سایت آمازون برای فروش کالا و خدمات، می تواند شروع یک تجارت عظیم بین المللی برای صاحبان کسب و کار ها باشد. البته فراموش نکنید که افراد می بایست پیش از آن که دست به چنین کار بزرگی بزنند، در دوره های آموزش فروش در آمازون شرکت نمایند و نکات لازم را برای شروع تجارت خود فرا بگیرند.
 
مزایای آموزش فروش در آمازون
 
 

آموزش روش های رایگان فروش در آمازون

همه افراد به دنبال روش هایی هستند که بتوانند درآمد دلاری کسب کنند. در این قسمت از آموزش رایگان فروش در آمازون، روش های مختلف کسب درآمد دلاری را معرفی می کنیم:
 

Merch  آمازون

آموزش فروش در آمازون روش Merch  آمازون را برای  افراد خلاق و با ذوق هنری بالا مناسب می داند اما این یک اجبار نیست و همه می توانند شانس خود را امتحان کنند زیرا یک روش رایگان فروش است. برای استفاده از این روش فروش محصول در آمازون، برای مثال باید یک طرح جدید طراحی کنید و بر روی کالاهای متفاوت در آمازون بارگیری کنید. ادامه مسئولیت های چاپ، بسته بندی، رهگیری سفارش و خدمات پس از فروش به مشتری را سایت آمازون برعهده می گیرد. با استفاده از یک سری از برنامه ها  و وب سایت ها می توانید طرح های خلاقانه ارائه کنید و درآمد دلاری از فروش در آمازون داشته باشید.
 
فروش در آمازون به روش merch
 

دراپ شیپینگ (Dropshipping) آمازون

 روش دراپ شیپینگ برای افرادی که سرمایه اولیه ندارند، ارائه شده است. در این روش، پس از ایجاد حساب کاربری، محصولات تولید کننده دیگری را که بهتر است در ایالات متحده اقامت داشته باشد را تبلیغ می کنید. پس از فروش محصول در آمازون شما حق کمسیون دریافت می کنید.
 

دست سازه (Handmade) آمازون

فروش محصول در آمازون به روش Handmade برای کسانی است که دست سازه های هنری و خلاقانه درست می کنند. هنرمندان با استفاده از این روش می توانند با پرداخت 15% از قیمت محصول خود به آمازون، درآمد دلاری داشته باشند. محصولات هنرمندان با استفاده از این روش در بزرگترین خرده فروشی آنلاین، توسط مشتریانی در سراسر جهان دیده  می شود که فرصتی بسیار خوب برای آن ها است.
 
فروش در آمازون به روش Handmade
 

ترک مکانیکی (Mechanical Turk) و موقعیت مجازی آمازون

یک سری از فعالیت ها در آمازون به صورت برون سپاری یا دور کاری انجام می شود. با مراجعه به این قسمت از سایت می توان با توجه به مهارتی که داریم، یکی از کارها را انتخاب کنیم. این روش برای افرادی که می خواهند به صورت پاره وقت در منزل کار کنند مناسب است. شغل هایی مثل کارمند پشتیبانی فنی، مسئول توسعه مشاغل و …در این دسته جای می گیرند.
 

آمازون Flex

روش Flex برای ساکنان ایالات متحده که دارای گواهی نامه اتومبیل هستند، مناسب است. آن ها می توانند در صورت تمایل در ساعات آزاد خود با جا به جایی مرسوله های آمازون کسب درآمد کنند. حدود درآمد این کار ساعتی بیش از 18 دلار است.
 
روش Flex برای فروش در آمازون
 

افیلیت مارکتینگ آمازون

بهترین راه کسب درآمد از سایت آمازون، خرده فروشی یا همان افیلیت مارکتینگ است. تبلیغ کالا و خدمات و کسب کمیسیون بابت فروش آنها را افیلیت مارکتینگ می گویند. هیچ سرمایه ای برای شروع به کار در افیلیت مارکتینگ آمازون نیاز نیست. 

انتخاب یک ویترین مناسب، نکته مهم در کار افیلیت مارکتینگ چه از طریق وب سایت آمازون و چه به واسطه وب سایت های دیگر است. به گروه محصولی که در آن زمینه فعالیت می کنید، ویترین گویند که انتخاب درست آن وابسته به علاقه شما و وضعیت بازار دارد. انتخاب ویترین هایی که رقابت در آن کم باشد، شانس موفقیت را افزایش می دهد. البته تنها میزان رقابت مهم نیست بلکه باید ویترینی را انتخاب کنید که در زمینه آن اطلاعات داشته باشید و به آن علاقه داشته باشید.
 
بهترین راه فروش در آمازون
 
مرحله بعدی در این روش فروش، راه اندازی یک وب سایت با انتشار محتوای مناسب و مداوم است. پس از انتخاب ویترین و راه اندازی وب سایت باید دائما محتوای یونیک درباره محصولاتی که قصد تبلیغ آن ها را دارید، منتشر کنید.

انتشار محتوا به دلیل اینکه باعث جلب مخاطب به وب سایت می شود، بسیار مهم است زیرا مخاطبانی باید باشند که محصول شما را خریداری کنند، در غیر این صورت کالایی نمی فروشید و کمسیون و درآمدی نخواهید داشت. برای تکمیل آموزش، این نکته را هم اضافه کنم که تا زمانیکه وب سایت شما رتبه بالایی در گوگل نداشته باشد و مخاطبان مناسب پیدا نکند، مورد تایید سایت آمازون نیست. حتی اگر فروش داشته باشید، باز هم نمی توانید از آمازون درآمد دریافت کنید.

پس از مرحله تایید وب سایت توسط آمازون، می توانید به تبلیغ کالاهای مرتبط با ویترین خود در آمازون بپردازید. با ورود و خرید مخاطب از طریق سایت شما، حق کمسیون دلاری به شما پرداخت می شود.
 
افیلیت مارکتینگ آمازون
 

تصورات اشتباه فروش در آمازون

آموزش فروش در آمازون به بررسی تصورات اشتباه فروش در سایت آمازون می پردازد. برای مثال تصوراتی که شاید شما هم شنیده باشید سایت آمازون انتظار دارد در دو سال آینده به فروش 100 میلیارد دلار در سال برسد. اما نکته مهم این است که 40% فروش کالا به شخص سوم معامله یعنی فروشندگان ثالث و واسطه‌ها تعلق دارد. یعنی بیش از 40میلیارد دلار در اختیار فروشندگان ثالث است. در ادامه به تصورات اشتباه درباره آمازون می پردازیم.
 

سایت آمازون فقط یک وب سایت است

شاه سایت های تجارت الکترونیک، سایت آمازون است. اولین مراجعه خریداران اینترنتی به سایت آمازون است. سر دسته سایت های تجارت الکترونیک با در نظر گرفتن 100میلیارد دلار فروش سالانه، سایت آمازون است. ذخیره و حفظ اطلاعات خرید مشتریان و دریافت دو روزه محصول، اعتماد مشتریان را بالا برده. شما از این طریق می توانید شانس خود را برای موفقیت در تجارت الکترونیک بیازمایید.
 

فروش در سایت آمازون سخت و دشوار است

بر خلاف تصورات اشتباه، فروش در آمازون فرآیند فروش را برای تجار یا بازرگانان آسان کرده. آمازون در ازای دریافت یک پورسانت کم همه کارها را انجام میدهد و خدمات مشتریان را ارائه می دهد و تنها کاری که شما باید انجام دهید ارسال محصولتان است.
 
تجربه فروش در آمازون
 

با فروش در آمازون نمی توان موفق شد

فروشندگانی هستند که تنها در چند هفته با سایت آمازون، توانسته اند از جایگاه صفر به موقعیت قابل قبولی دست یابند که این بر خلاف تصورات اشتباه است. همیشه در آمازون فضا برای موفقیت وجود دارد.
 

سایت آمازون برای ورود شلوغ است

حدود یک میلیارد محصول برای فروش در آمازون در سراسر جهان وجود دارد که 200میلیون محصول برای فروش ایالات متحده است. در نتیجه جا برای ورود شما وجود دارد. تجارت در آمازون توقف و آهسته شدن ندارد و با وجود این ارقام رشد خوبی برای سال بعد تجارت می توان در نظر گرفت.
 

برای موفقیت لیست محصولاتتان را در آمازون قرار دهید

با قرار دادن محصولات در سایت و نوشتن یک توضیح عمومی درباره آن، به موفقیت نمیرسید. بدون صرف وقت و انرژی در بازاریابی به فروش نمیرسید. یکی از موارد مهم که تاکید میشود، بهینه سازی لیست محصولات است. در راستای این بهینه سازی شمار فروشندگان در آمازون و درصد میزان فروش افزایش می یابد.
 
بهینه سازی لیست محصولات فروش در آمازون
 

سخن پایانی

 استفاده از فروشگاه های اینترنتی و مجازی می تواند تحولی عظیم در کسب و کار افراد باشد. به همین دلیل می بایست برای تحول کسب و کار خود از سایت های معتبر از جمله آمازون استفاده نماییم. این امر سبب می شود تا بتوان کالا و خدمات خود را به صورت بین المللی نیز به فروش رساند. اما لازم به ذکر است که پیش از استفاده از چنین سایتی، می بایست در جلسات آموزش فروش در آمازون شرکت نماییم و نکات لازم را برای کسب موفقیت فرا بگیریم.
آموزش مهارت های فروش و بازاریابی در سانسل
  • شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
  • تلفن: 09131098875
  • ایمیل: info@sansell.ir