سانسل
آموزش فروش در ebay و روش های کاهش ریسک فروش

آموزش فروش در ebay و روش های کاهش ریسک فروش

فروش در ebay مانند دیگر سایت های فروش اینترنتی برای کاربرانی که به دنبال خرید محصولات مورد نیاز خود به صورت اینترنتی هستند، بسیار مفید است. در گذشته بسیاری از افراد برای فروش کالا و خدمات خود از روش های سنتی و حضوری استفاده می نمودند. اما، امروز با گسترش علم و تکنولوژی افراد می توانند کالا و خدمات خود را با استفاده از سایت های اینترنتی و مجازی و غیر حضوری به فروش برسانند. جالب است بدانید که فروش کالا و خدمات، امروزه با استفاده از روش های قدیمی و سنتی نمی توان کسب و کار موفقی داشت و به درآمد های خوبی دست پیدا کرد. یکی از مهم ترین ترفند های فروش در روش های امروزی، استفاده از سایت های معتبر همانند ebay می باشد.

یکی از برترین سایت های فروش کالا و خدمات در کشور که دارای طرفداران بسیاری است، ایبای می باشد. سایتebay، سایتی خدماتی برای برقراری پل ارتباطی میان مشتری و فروشنده می باشد که بسیار معتبر است. فراموش نکنید که استفاده از این سایت ها می تواند در کسب و کار شما تحولاتی بسیار خوب ایجاد کند و در مدت زمان کمی، شما شاهد افزایش درآمد خود و گسترده شدن کسب و کار بشوید.

در سال1995 وب سایت ebay شروع به فعالیت کرد. میلیون ها محصول در بسته بندی های مختلف بر روی سایت قرار دارد. خریداران در این سایت خودشان باید از سلامت محصولات اطمینان پیدا کنند زیرا محصولات ارائه شده به صورت نو و دست دوم هستند. هزینه پرداخت های فروش در ebay از طریق حساب های پی پالی انجام می شود. در ادامه مقاله آموزش فروش در ebay به روش ساخت اکانت و ثبت نام و نکات مهم دیگر می پردازیم.

آموزش فروش در ایبای به زبان ساده

یکی از بهترین و برترین روش هایی که کمک می کند تا شما بتوانید در دنیای مدرن امروزی کسب و کار پیشرفته و نوینی داشته باشید، شرکت در جلسات آموزش فروش در ebay می باشد. امروزه با توجه به گسترش علم و فناوری، دیگر نمی توان به روش ها و ترفند های قدیمی برای فروش کالا و خدمات اکتفا نمود؛ از این رو می بایست از روش های نوین از جمله وبسایت فروشگاهی ایبای برای رونق و پیشرفت در کسب و کار استفاده نمود.

با شرکت در جلسات آموزش فروش در ایبای به زبان ساده، حتی اگر از سطح سواد بالایی برخوردار نیستید، می توانید در کمترین زمان ممکن کار با این وبسایت را فرا بگیرید و در کمترین زمان ممکن با استفاده از این وبسایت بسیار پر طرفدار، کالا و خدمات خود را به فروش برسانید و لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه برگزاری جلسات آموزش فروش در ایبای به زبان ساده بیشتر آشنا شوید.

آموزش فروش در ebay به زبان ساده

شرکت در جلسات آموزش فروش در ایبای چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین مزایای شرکت در جلسات آموزش فروش در ebay  به زبان ساده، یادگیری تجارتی مدرن است. شما با شرکت در این جلسات می توانید با کالا های خود یک تجارت مدرن راه بیاندازید و در کمترین زمان ممکن به در آمد های بسیار بالایی برسید. لازم به ذکر است، به دلیل جهانی بودن وبسایت ایبای، شما اگر تمامی آموزشات را به طور کامل فرا بگیرید می توانید کالا های خود را به صورت بین المللی به فروش برسانید و در آمد خود را چندین برابر افزایش دهید و تمامی قله های موفقیت را فتح کنید.

روش های دریافت آموزش فروش در ایبای غیر حضوری

خوشبختانه به لطف علم و فناوری، اساتید می توانند کلاس های آموزش فروش در ebay را به صورت غیر حضوری برگزار کنند. اگر به دلیل مشغله های کاری فرصت شرکت در کلاس های حضوری را ندارید، نیازی نیست نگران باشید؛ شما می توانید در هر زمانی که دارای وقت آزاد هستید در جلسات آموزش فروش در ایبای غیر حضوری به کمک وبسایت های معتبر و شبکه های اجتماعی شرکت کنید و تمامی مطالب را به خوبی فرا بگیرید. فروش در ایبای می تواند گزینه ای مناسب برای به فروش رساندن کالا های انبوه شما باشد. به همین دلیل می بایست فرصت را غنیمت شمارید و در اسرع وقت در جلسات آموزش فروش در ایبای غیر حضوری شرکت کنید و از این طریق به در آمد های بسیار بالایی برسید و لذت ببرید.


مزایای فروش در ebay

برگزاری کلاس های آموزشی فروش در ایبای

امروزه مراکز آموزشی بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که هر کدام در زمینه آموزشات فروش کالا و خدمات در وبسایت های مختلف را ارائه می نمایند. شما می توانید با مراجعه به یکی از آن ها، در جلسات آموزش فروش در ebay به زبان ساده شرکت کنید و ترفند های استفاده از این فروشگاه اینترنتی را فرا بگیرید. البته اگر مشغله های فراوان کاری به شما اجازه شرکت در جلسات آموزشی به صورت حضوری را نمی دهد، می توانید در کلاس های آنلاین و غیر حضوری آموزشات فروش در ایبای به زبان ساده که توسط اساتید مجرب و کار بلد برگزار می گردد، شرکت کنید و نکات را به خوبی فرا بگیرید و از مزایای فراوان این کلاس های آموزشی مرغوب و عالی بهره مند شوید.

 وبسایت ایبای جزو برترین فروشگاه های اینترنتی جهان محسوب می گردد و دارای طرفداران بسیار زیادی است. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر قصد فروش کالا های خود را دارید، در جلسات آموزش فروش در ایبای به زبان ساده شرکت کنید و تمامی کالا و خدمات خود را در این وبسایت به بهترین شکل ممکن به فروش برسانید و در آمد خود را چندین برابر افزایش دهید.

 آموزش ساخت اکانت برای فروش در ebay

اگر برای فروش در ebay اکانت ندارید می توانید به راحتی به ساخت اکانت اقدام کنید. پس از ورود به ebay.com در قسمت creat an account با تکمیل کردن نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و گذر واژه اکانت بسازید یا حتی می توانید از طریق حساب گوگل یا فیس بوک اکانت بسازید.
 
ساخت اکانت برای فروش در ebay
 

اولین فروش در ebay چه بود؟

سایت فروشگاهی ebay برای اولین بار در سال 1995 رو نمایی شد و مورد استفاده قرار داده شد. سایت ebay، به دلیل دارا بودن مزایای بسیار فراوان در کمترین زمان توانست نظر مشتریان زیادی را مجذوب خود کند، به گونه ای که اکثر افراد برای خرید و حتی فروش کالا و خدمات خود از این سایت استفاده می نمودند. اولین فروش در ebay، در هفته اول رونمایی بود که فردی برای فراهم نمودن نیاز خانه اش، وارد سایت ebay شد و اقدام به خرید از این سایت نمود. پس از آن، استارت سایت ebay زده شد و افراد بسیار زیادی برای بر آوری نیاز های خود از آن استفاده نمودند.

جستجوی محصولات در ebay چگونه است؟

یکی از نکات مهم برای آموزش فروش در ebay نحوه جستجوی محصولات در وب سایت است. به کمک لینک جستجو سریع و یا فهرست طبقه بندی می توانید محصولات را پیدا کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تعداد مورد نیاز از کالایی که می خواهید را انتخاب کنید. همچنین در قسمت پایین صفحه محصولات مرتبط و مشابه آن محصول را میتوانید مشاهده کنید.
 
 
پس از عبور از مراحل قبل در قسمت description میتوانید جزئیات محصولات را مشاهده کنید.
 

روش فروش در ebay به چه صورت است؟

ebay بین فروشندگان و خریداران به عنوان یک واسطه است. فروش در ebay به دو روش زیر انجام می شود:

  • فروش با قیمت ثابت که گزینه Buy it now در صفحه فعال است.
  • فروش حراجی action که در این روش از فروش در ebay یک قیمت پایه برای محصول در نظر گرفته می شود و محصول با بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود. گزینه Place Bit در این روش فعال است.

نکته مهم

در صورتی که روی محصولی هر دو گزینه فعال باشد، فروشنده چند برابر قیمت پایه حراج، قیمت فروش را درنظر می گیرد و در صورت رضایت مشتری، محصول را با کنسل کردن حراجی می فروشد.
 

آیا امکان ارسال کالا به ایران از فروشگاه  ebay وجود دارد؟

فروش در ebay و ارسال محصولات پستی به ایران به دلیل وجود تحریمات آمریکا وجود ندارد. اگر قصد خرید از وب سایت را دارید باید ابتدا آدرس یکی آشنایان خود در خارج از کشور را ثبت کنید و پس از ارسال محصول به آن محل، مجددا محصول را برای شما ارسال کنند اما باید هزینه های بسته بندی و ارسال محصولات را هم در نظر بگیرید.
 

اعتبار فروشندگان در ebay از کدام قسمت قابل دیدن است؟

آموزش فروش در ebay به روش اعتبار سنجی فروشندگان می پردازد. عنوان seller information مربوط به اطلاعات فروشندگان است. از طریق نظریات مشتریان و در قالب Positive Feedback، اعتبار فروشندگان سنجیده می شود. فروشندگانی با امتیاز بالای 90% قابلیت اعتماد را دارند.
 
اعتبار سنجی فروشندگان در ebay
 

مهم ترین مزایای فروش در ebay

فروش در  ebay می تواند برای کسب و کار بسیار مفید باشد. به همین دلیل برای افزایش میزان فروش و در آمد، استفاده از سایت ebay توانسته گزینه بسیار خوبی باشد. پیشنهاد می شود که اگر دارای کسب و کار بسیار بزرگی هستید، حتما برای افزایش میزان درآمد و سود دهی از سایت فروشگاهی ایبای استفاده نمایید و شاهد افزایش در آمد و گسترده شدن کسب و کار خود بشوید.

یکی از مهم ترین مزایای فروش در ebay، افزایش تعداد مشتریان ثابت می باشد. در فروش هایی که به صورت سنتی انجام می شود، ممکن است تعداد مشتریان ثابت شما کم باشد و خیلی به سختی تعداد آن ها افزایش یابد. اما، سایت ebay به دلیل دارا بودن آپشن ها و امکانات بسیار زیادی، توانسته رضایت مشتریان شما را جلب کند و در نتیجه آن ها در مدت های بعد، تمایل بیشتری برای خرید کالا یا خدمات را از شما داشته باشند. این امر سبب می شود تا در آمد شما افزایش یابد و در نتیجه بتوانید کسب و کار خود را به خوبی گسترش دهید.
 
از دیگر مزایای فروش در ebay، می توان به تبلیغات گسترده کسب و کار اشاره نمود. بسیاری از افراد برای گسترش کسب و کار خود هزینه های سنگینی را برای تبلیغات پرداخت می کنند و این امر سبب می شود تا در گاهی از اوقات آن ها به مشکل برخورد کنند. اما سایت ایبای، می تواند کسب و کار شما را به تمامی مشتریان ثابت و جدید معرفی نماید و در نتیجه شما بتوانید بدون پرداخت هزینه های سنگین، تبلیغات بسیار خوبی را برای کسب و کار خود انجام بدهید.
 
آموزش خرید و فروش در ebay
 
 

محصولات مناسب برای فروش در ebay  چیست؟

در دوره آموزش فروش در ebay محصولات مناسب و نامناسب برای فروش بررسی می شوند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. 
Ebay در ابتدا فقط مکان کلکسیونرها بود و برای تفریح به آن سر میزدند و به مرور زمان مکانی شد برای نمایش و فروش اجناس. برای فروش در ebay محصولاتی را انتخاب کنید که به خوبی میشناسید و همه ویژگی ها و کاربردهایش را می دانید. با گسترش فعالیت ebay، فروش در ebay از ایران فراگیر شده.
فروش کالاهای غیرقانونی و خطرناک، حیوانات زنده و خدمات نامشروع و غیرمجاز در ebay ممنوع است. کالاهایی مثل ان دسته از محصولات که مخصوص استفاده بزرگسالان است، برای فروش در ebay تبصره و حدودیت هایی دارد. پس بهتر است برای جلوگیری از تعویق خوردن و یا بسته شدن دائمی حسابتان، قبل از شروع کار به قسمت اجناس و خط مشی های ممنوع یا محدود درebay مراجعه کنید. پس از شناخت و بررسی محصولات مناسب فروش، پیشنهاد ما این است که با انواع تکنیک های فروش که در مقاله تکنیک فروش به آن اشاره شده، آشنا شوید.
 
محصولات مناسب برای فروش در ebay
 

چگونه میتوان ریسک فروش در ebay را کاهش داد؟

فروشندگان جدید در ebay برای شروع کار محدودیت هایی دارند. مثلا فقط تعداد مشخصی محصول میتوانند بفروشند. در صورتیکه در مورد فروش در ebay مطمئن نیستید، تهیه فهرست کالا در حالی که چیزی نفروخته اید، ریسک محسوب خواهد شد.
در شروع فروش در ebay از ایران و برای احسای فروش بهتر ایت ابتدا آیتم های کوچک و راحت را انتخاب کنید و حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:
 
  • یک پیشنهاد ویژه برای شروع کار، انتخاب محصولاتی است که در خانه دارید و دیگر برای شما استفاده ای ندارد که در صورت فروش نرفتن بتوانید برگردانید و برای خود نگه دارید.
 
  • آموزش فروش در ebay تاکید می کند که قبل از نمایش موجودی زیاد از محصول، ابتدا تجربه فروش را به دست بیاورید. زیرا امکان اینکه نتوانید با قیمت های بالا و سود کافی فروش داشته باشید ویا اینکه که با یک موجودی سنگین و غیرقابل تعویض مواجه شوید که به فروش نمی رسند وجود دارد.
 
  • در صورتیکه موجودی هایی برای کار و فروش دارید، می توان گفت که آماده شروع به کار هستید. پس از داشتن چند فروش روش فروش در ebay را کشف می کنید.

آموزش فروش در ebay از ایران

چگونه میتوان روش های منبع دهی برای فروش در ebay راپیدا کرد؟

پیدا کردن روش منبع دهی کالا بسیار مهم است زیرا این کار برای ebay زمانبر و هزینه بر است. در دوره های آموزش فروش در ebay روش های زیر را برای پیدا کردن کالا و اجناس معرفی می کند:

  • یکی از بهترین مکان ها برای پیدا کردن کالا و اجناس خود ebay است. همیشه افرادی هستند که به دنبال اجناس و کالاهایی هستند که زیر قیمت اند، بد ارائه شده اند و یا عناوین قابل فهمی ندارند.
  • مغازه های خانه داری یا فروش های گاراژی یک شروع فوق العاده خواهد بود. نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که معمولا محصولی را که خریده اید نمیتوانید پس بدهید. در نتیجه ممکن اسن در کالای شما چیزی باشد که به فروش نمیرسد.
  • یکی دیگر از روش های پیدا کردن اجناس مغازه های تخفیف خورده، عمده فروشی ها و بازارها هستند. زیرا در اغلب این مغازه ها این امکان وجود دارد که چنانچه جنس خریداری شده به فروش نرفت، آن را پس بدهید.

منبع دهی محصولات برای فروش در ebay

سخن پایانی

امروزه، داشتن حساب های کاربری درسایت های فروشگاهی، می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. به همین دلیل بهترین راه برای افزایش رونق کسب و کار شما، استفاده از سایت های فروشگاهی معتبر از جمله ایبای می باشد. فروش در ebay می تواند کسب و کار شما را به مشتریان بشناساند و در نتیجه مشتریان ثابت شما افزایش یابند. اما فراموش نکنید که پیش از استفاده از سایت فروشگاهی ebay، حتما نکات لازم برای استفاده از این سایت را فرا بگیرید تا در حین استفاده از آن دچار مشکل نشوید و بتوانید با استفاده ازebay، کسب و کار خود را گسترش دهید.

 
 

ارسال نظر

نام شما:

نظر شما:
نکته: HTML ترجمه نمی شود!

آموزش مهارت های فروش و بازاریابی در سانسل
  • شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
  • تلفن: 09131098875
  • ایمیل: info@sansell.ir