سانسل
بررسی انواع روش های فروش کالا

بررسی انواع روش های فروش کالا

فروش کالا با روش های بسیارمتنوع امکان پذیر است. اولین دغدغه هر فروشنده افزایش فروش کالا است. برای انتخاب بهترین روش فروش کالا بهتر است با مشاور فروش کالا در ارتباط باشید تا مشاور بتواند با شناخت امکانات و توانایی های شما مسیر درست را معرفی کند به کمک مشاور می توانید بهترین روش های فروش کالا که میزان فروش بالایی را هم دارد انتخاب کنید. برای رسیدن به روش های پرفروش کالا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهم برای افزایش فروش کالا

مشاور فروش کالا بر نکات زیر برای افزایش فروش کالا تاکید دارد:

مشخص کردن استراتژی فروش

فروش کالا در تعداد محدود کار چندان سختی نیست اما برای کالا در تعداد بالا ناچار به امتحان روش های فروش مختلفی هستید و کار پیچیدگی بیشتری دارد. برای رسیدن به اهداف خود در فروش کالا نیازمند یک استراتژی بلند مدت هستید که در شروع کار باید برای خود مشخص کنید.

مشخص کردن مشتری ها برای فروش کالا

برای فروش کالا باید بدانید محصولتان به درد چه آدم هایی و در چه موقعیت هایی می خورد تا بتوانید انتخاب بهتری در کانال ها و سایت های فروش داشته باشید. برای مثال در اینستاگرام بیشتر خانم های خانه دار به دنبال خرید هستند.

پیدا کردن راه های دسترسی به مشتری

بعد از شناخت مشتریان باید برای فروش کالا راه های دسترسی به آن ها را پیدا کنید. برای فروش بسیاری از کالاها روش های سنتی مفید هستند. با استفاده از روش هایی مثل تبلیغات در مجلات مخاطب خانگی مورد هدف است و با فرستادن بازاریاب ها میتوانیم مغازه داران را مورد هدف قرار دهیم.

استراتژی فروش کالا


معایب فروش کالا در بازار سنتی چیست؟

یکی از معایب فروش کالا به روش سنتی این است که تعداد مشتریان فقط محدود به مشتریان حضوری می شود و در نتیجه میزان فروش کم است. ارسال کالا از طریق پست اوضاع فروش را کمی بهتر کرده است اما میزان اعتماد به فروشنده ای که از طریق تبلیغات سنتی و معرفی در مجله اقدام کرده است کمی دشوار است.

روش فروش کالا از طریق اینترنت چگونه است و چه مزایایی دارد؟

فروش کالا در اینترنت به دلیل استفاده از فیلم و عکس از محصول، توضیحات و نظرات کاربران دیگر معرفی دقیقی به مشتری ارائه میدهد و در حال حاضر مخاطبان زیادی جذب کرده است. به منظور جلب اعتماد برای فروش دائمی کالا، پیشنهاد مشاور فروش کالا این است که مجوز از سازمان صنایع و معادن و پلیس فتا داشته باشید.
استفاده از روش های اینترنی مستقل برای شروع فروش کالا به صورت خرده و عمده سخت است. یک وب سایت مثل دیجی کالا با تمام مجوزهای لازم به معنی روش مستقل فروش کالا است. این روش به دلیل سرمایه گذاری بلند مدت و زیاد برای اکثر فروشندگان مناسب نیست.

فروش کالا از طریق اینترنت


بهترین روش فروش کالا در اینترنت چیست؟

اجاره فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین روش های فروش کالا در اینترنت است. استفاده از فضای سایت های فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا، بامیلو و ... برای معرفی و فروش محصولات فرصت بسیار مناسبی است. البته باید درنظر داشته باشید که این سایت ها 5 تا 20درصد به عنوان کارگزار فروش دریافت می کنند. 

معرفی روش های آسان فروش کالا

استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، ایتا، سروش، تلگرام و ... همچنین اپلیکیشن هایی مثل دیوار و شیپور و استفاده از اجاره فروشگاه اینترنتی، روش های آسان فروش کالا در عصر حاضر هستند.

ارسال نظر

نام شما:

نظر شما:
نکته: HTML ترجمه نمی شود!

آموزش مهارت های فروش و بازاریابی در سانسل
  • شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
  • تلفن: 09131098875
  • ایمیل: info@sansell.ir