سانسل
کلاس فروش - آموزش مهارت های فروش

کلاس فروش - آموزش مهارت های فروش

کلاس فروش به دلیل اینکه نحوه مدیریت بازاریابی و فروش بسیار مهم است، اهمیت بالایی دارد. روال فروش را باید مهم دانست و آن را مدیریت کرد و به نکاتی  مثل شناخت مشتری، ارائه توضیحات کافی و ایجاد رقابت در رویکرد فروش اهمیت داد.  یک فروشنده حرفه ای باید یک بازار سنجی و بازار شناسی خوب داشته باشد و بهترین عملکرد را برای فروش اجرا کند. برای داشتن این مهارت ها شرکت در کلاس فروش بهترین پیشنهاد است به خصوص برای مدیران و کارمندان کارآمد که نقش بسزایی در عملیات فروش دارند. هر شغلی در زمینه فروش، مهارت های مختص به خود را  دارد اما بعضی از روش ها جزء اصول پایه فروش هستند که در کلاس فروش به صورت عمومی به آن ها پرداخته می شود. در کلاس های فروش، اساتید ترفند هایی به شما می آموزند که سبب می شود تا بتوانید مشتریان خود را با استفاده از ترفند ها افزایش دهید و شاهد چندین برابر شدن در آمد خود بشوید و لذت ببرید.
 

کلاس فروش برای چه کسانی مناسب است و برای چه کسانی مناسب نیست؟

کلاس فروش برای افراد و گروه های زیر مناسب است:
  • برای دانشجویان و افرادی که در جست و جوی کار پردرآمد هستند
  • شاغلین در شغل های مختلف
  • کلاس فروش برای افرادی که می خواهند مهارت فروش خود را افزایش دهند کاربردی است
  • مدیران و مسئولان فروش و بازاریابی
  • فروشندگان و ویزیتور ها
 
کلاس فروش برای افراد زیر مناسب نیست:
  • افرادی که فقط معتقد به فروش سبک سنتی هستند
  • کسانی که تغییر را نمی پذیرند
  • فروشندگانی که راضی به وضع موجود خود هستند و به دنبال درآمد بالاتری نیستند.

کلاس فروش

 

فروش به چه معناست؟

در ابتدای کلاس فروش باید بدانیم فروش به چه معناست. در این مقاله به تعریف های متعددی از فروش اشاره می کنیم:
  • فروش یعنی کمک کردن به مشتری برای رسیدن به درک اینکه، پرداخت هزینه بیتشر ارزش دارد.
  • فروش یعنی پس از فهم نیاز مشتری بتوانی به آن کمک کنی تا به نیاز خود فکر کند و ثابت کنی که توانایی کمک و حل مشکل مشتری را داری.
  • فروش یعنی کمک کردن به دوست های جدید. اگر از روش هایی که در کلاس فروش  گفته می شود استفاده کنید، پس از رفع نیاز مشتری، آن ها با شما دوست می شوند.
  • فروش یک شغل پردر آمد است و هرچه میزان فروش بالا باشد، میزان سود بالا است.
 
این نکته را در نظر داشته باشید که اگر یکبار برای همیشه در کلاس فروش بتوانید مهارت های فروش را درست و اصولی یاد بگیرید حتی در مواقع حساس به مشکل خاصی برنمی خورید.
 
فرآیند فروش در کلاس فروش

فرآیند فروش چیست؟

فرآیند فروش در کلاس فروش برای داشتن یک فروش بهتر معرفی می شود. فرآیند فروش، فروش را به حداکثر می رساند و سرنخ هایی که باعث تبدیل به خرید می شوند را چند برابر می کند. برای اینکه فرآیند فروش ابتدا در ذهن تشکیل شود، ابتدا پروسه دو روش فروش جدید و قدیمی را بررسی می کنیم. برای اینکه درک کنید چرا دیگر روش قدیمی کاربرد ندارد باید ابتدا آن روش را بشناسید که متاسفانه هنوز فروشندگانی هستند که از این روش های قدیمی استفاده می کنند.
 

مراحل فرآیند قدیمی فروش چگونه است؟

مرحله اول تماس گرفتن با مشتریانی است که به هر روش ممکن است شماره آن ها را داشته باشید.
  • مرحله دوم ارزیابی آن مشتریان است. کلاس فروش معنی ارزیابی را اینگونه می داند: بررسی میزان پتانسیل برای تبدیل شدن به یک مشتری خوب
  • مرحله سوم توضیح دادن یا پرزنت است.
  • مرحله چهارم نهایی کردن خرید است. در این مرحله فروشنده با پیشنهاد های وسوسه انگیز مشتری را ترغیب به خرید می کند.
 
قصد ما از توضیح روش قدیمی در کلاس فروش فقط محض آشنایی با این روش بود اما خوب می دانید که اصلا روش خوب و موفقی نخواهد بود و اگر خریدی هم با استفاده از این روش انجام شود فقط برای فرار از فروشنده است و رضایتی در آن نیست و در نتیجه منجر به خرید های بعدی نخواهد شد.
 
آموزش مراحل فرآیند قدیمی فروش در کلاس فروش
 

آموزش جذب مشتری در کلاس فروش

برای آن که بتوانید کسب و کار خوب و پر رونقی داشته باشید، می بایست با استفاده از ترفند هایی آن ها را مجذوب کسب و کار خود نمایید. بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که برای جذب مشتری، نیاز مبرم به ترفند نیست و می توان آن ها را به آسودگی جذب نمود. اما این عقیده در دنیای امروزی نمی توان گزینه خوبی باشد و برای جذب مشتریان، می بایست از ترفند هایی که در کلاس فروش توسط اساتید آموزش داده می شوند استفاده نمود تا مشتریان زیادی جذب کسب شما شوند.
 

بهترین روش برقراری ارتباط با مشتری

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در کسب و کار خود به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود کنید، برقراری ارتباط صحیح با مشتریان می باشد. در کلاس فروش، پیش از آموزش ترفند های دیگر نحوه برقراری ارتباط صحیح با مشتری به شما آموزش داده می شود تا بتوانید با مشتریان خود به خوبی ارتباط برقرار کنید تا آن ها در دفعات بعد، تمایل بیشتری برای مراجعه و خرید به کسب و کار شما داشته باشند و در لیست مشتریان ثابت شما ثبت شوند.
 
آموزش روش برقراری ارتباط با مشتری
 

مهم ترین نکات ارائه خدمات به مشتری در کلاس فروش

برای آن که بتوانید رضایت مشتریان خود جلب کنید، می بایست در ارائه خدمات و محصولات به آن ها، نکاتی را رعایت کنید تا علاقه مشتریان را نسبت به کسب و کار خود افزایش دهید. مهارت ارائه خدمات و محصولات، می تواند گزینه بسیار مهمی در یک کسب و کار موفق باشد. برای آن که بتوانید مهارت های ارائه محصول و خدمات را به مشتریان، به بهترین شکل ممکن ارائه دهید می بایست در کلاس فروش شرکت نمایید تا بتوانید ترفند های مربوطه را به بهترین شکل ممکن بیاموزید.
 

 آموزش روش  تبدیل مشتری اولیه به ثابت

برای آن که کسب و کار شما دارای امنیت شغلی خوبی باشد، می بایست مشتریان ثابت زیادی داشته باشید. برای آن که تعداد مشتریان ثابت شما افزایش یابد، می بایست با استفاده از روش هایی نوین رضایت آن ها را جلب نمایید. زمانی که کالا یا خدمات با کیفیت را با اخلاقی خوب به مشتری ارائه می کنید، سبب می شود که او برای بر آوری نیاز خود فقط به کسب و کار شما مراجعه نماید. اما این دو ترفند نمی تواند کافی باشد و می بایست در کلاس فروش شرکت نمایید تا بتوانید با ترفند های جدید و نوین تبدیل مشتری اولیه به ثانویه آشنا شوید و مشتریان ثابت خود را زیاد کنید.

 برای دارا بودن کسب و کاری خوب نیاز به ترفند های خاص دارید. بهترین گزینه برای فرا گرفتن ترفند های نوین و جدید، شرکت در کلاس فروش می باشد. با شرکت در کلاس فروش، می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و مشتریان زیادی را مجذوب کسب و کار خود نمایید و در نتیجه شاهد افزایش چندین برابری در آمد خود بشوید.
 
بهترین کلاس فروش

ارسال نظر

نام شما:

نظر شما:
نکته: HTML ترجمه نمی شود!

آموزش مهارت های فروش و بازاریابی در سانسل
  • شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
  • تلفن: 09131098875
  • ایمیل: info@sansell.ir